Tisdaggggggg

Hejsan, blev ingen uppdatering igår för jag va helt slut efter skolan så sov hela dagen nästan. eller ja hela dagen va seg, börja redan på morgonen då jag bara orka locka halva håret så lära sätta upp de, haha fula jag. sen hände massa mer men de kommer jag inte ihåg nu. men idag åkte vi skriller på idrotten och imorgon blire pulka.

men nu har jag precis ätit och daniela ska komma senare, sandviken firar 150 år så då ska vi ner på stan och kika. skulle ju bara fyrvärkerier och sånt. himla trevligt, men nu ska jag börja fixa mig lite, pusss!

eftersom jag inte gjorde igår tar jag två idag!

Dag 2 - Profilbild på facebook och ditt fullständiga namn

Emma Maja Kristina Westling


Dag 3 - 3 sanningar om dig


1. jag är mörkrädd.
2. jag vill va kär..
3. jag äter inte grönsaker, tycker de smakar gräs och fattar inte hur man kan tycka de är gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0