Kompis de går bra nu!!

seg dag i skolan, har varit smått irriterad på alla, haha. blir så när man inte får sova. men iallafall så när jag kom hem så gick jag med mamma och handla lite. sen har jag tränat och ätit så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film.

och vet ni vad? har gjort nått med halsen, tror jag sträckt nått men jag vet inte de gör iallafall jätteont.. nån som vet vad man ska göra åt de? de är på vänster sida på halsen och känns som om jag har nackspärr fast i halsen, fattarni? haha ärsch skit samma svårt att förklara men är jättehård där och de gör verkligen jätteont.. aja nu ska jag kika på film och försöka hålla mig vaken tills jag ska sova egentligen.. hihi pusss!

haha älskar dom här, dom passar in så jävla bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0