fryseeer

missa bussen så den åkte rakt förbi mig och jag lära vänta i en halvtimme UTE och de va svinkallt, är fortfarande inte varm. sen hade jag TVÅ idrott, styrka och fotboll. trött och helt slut i kroppen. äcklig mat hemma är de också, ooorkar inte. och förlåt för att jag ljög för er imorse, kommer inte uppdatera roligare eller bättre. hade so prov i igår, nationella idag, typ 24 engelska glosor imorgon, nationella på torsdag och eventuellt iväg till falun på fredag och 24 glosor till. roolig vecka. så förlåt men jag kommer inte blogga mer idag tror jag, och tyvärr så måste bloggen bli lidande med mobiluppdatering. suuger jag vet, men jag ska försöka bli bättre! pussss!

Hold your head up high and this pain will die
Somehow, somewhere, just try
You're living in the dark where no one can see your tears
But hold your head up high


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0