Dag 4 - Dina syskon

Jag har då två systrar. en äldre på 18 år Amanda och min tvillingsyster Matilda som alltså är 16 år som mig. har haft perioder då vi bråkat, sagt saker vi inte menar igentligen och helt enkelt skitit i varandra totalt. men nu har vi liksom kommit förbi dedär, för vi behöver varandra mer än någonsin just nu. och när de verkligen gäller så finns vi för varandra och jag älskar dom så himla mycket. visst bråkar vi nu också ibland, men de är inte lika "elakt" eller vad jag ska kalla de, nu är de bara om kläder och sånna saker. men de är ju sånt som hör till, men ja de är lite om mina helt underbara men otroligt störda systrar!

Amanda


Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0