Bra jobbat Emma!

har sovit enda sen jag kom hem typ.. men vet ni vad jag gjorde idag då? sprang själv i skogen på idrotten för missa orienteringen igår så lära göra de idag, och jag har aldrig hittat en såndär grej, men idag hittade jag alla 6 nästan helt själv! va typ 2 st som jag fick hjälp med! men ändå hur grymt är inte de?
-
haha, är fortfarande trött ävenfast jag sovit hur mycke som helst men måste läsa massa konstiga ord till svenskan imorgon, jag vet inte ens vad alla betyder.. aja ska till tandläkare imorgon på morgon med.. själv.. livrädd.. anyway nu blev de mycke här så nu ska jag gå, tjing!


ful bild från skolavslutnigen, men vill ha sommar och va bruuun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0