Det är ingenting jag ångrar

kom hem för nån timme sen efter en grym kväll med massa roligt folk, behövdes verkligen. men nu ska jag byta om och sen kika på en film. Godnatt! ♥




jag har aldrig bett dig om nånting, men du om nån vet hur de känns att bli sviken. jag förstår inte hur du tänker. och jag vill va arg och skrika åt dig, för jag har alltid stått på din sida. jag har tagit hand om allting när alla andra har gett upp. men endå så är de mig du behandlar som luft? att först bara höra av dig när du behöver nånting va en sak för då hörde du iallafall av dig, men nu är de som om du inte ens vet att jag finns.. " du är min favorit flicka" dom ordena fick mig att se bort från alla dumma saker du gjort, jag brydde mig inte om vad andra sa eller nånting. men jag hoppas att du vet att du får klara dig själv när de är jag som vänder ryggen till när du behöver mig, för de är precis vad du har gjort i alla år mot mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0