Keep it, I don't care

känslan när klassen är i skolan och kollar på film och äter julmat medans jag ligger hemma och lever på vatten och té......

men mår faktiskt lite bättre idag och kl 10.40 har jag tid på sjukhuset för nu verkar jag ha öroninflammation OCH halsfluss.. seriöst? oooorkar inte. och jag är så sjukt rastlöst, har kollat klart på typ 3 serier igår eftersom jag vakna 3 och somna sen runt 1-2 på natten. jag hoppas verkligen ni har haft en bättre veckan än mig!! pusss!

hade vi inte haft ringarna på fel hand hade man kunnat tro att vi var gifta! haha

Kommentarer
Postat av: daniela

hihi, saknar dig i skolan vännen.

Love u

2011-12-15 @ 23:43:17
URL: http://danielamoliis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0