End of days

God morgon! har varit vaken ett tag nu, fattar inte varför jag är vaken så tidigt.... men då kan jag berätta lite om vart vi åkte osv.

Började med att vi åkte härifrån runt 7-halv 8 på morgonen, satt i bilen i flera timmar tills vi äntligen kom fram till Skara sommarland alltså runt 2. där checka vi in på hotel lägenheten vi bokat osv, sen in och kika på sommarlandet. åkte en karusell bara, för de fanns inte så mycket roliga eller så vare vi som inte såg dom haha. aja, sen skulle vi åka go-kart (stavas de så?) , men då va jag 2cm kortare än 1.60, jag som trodde jag va de men nej så jag fick inte åka, sög. men sen bytte vi om och bada till 7 nån gång då dom stängde vatten grejserna. och kolla på nån piratteater eller vad man ska kalla de.. kan ju bara säga att de va tur att vi hade badkläder på oss för vi satt precis där dom spruta vatten på alla. häärligt. haha sen duscha alla och fixa sig sen ner och åt, kan ju säga att maten va inte de godaste någon av oss ätit haha. men de va kareoke så de va jättemånga söta småbarn som sjöng. höll på att dö helt seriöst. haha sen spela vi minigolf, tills alla va så trötta så ingen orkade typ så gick vi in och la oss.

Nästa dag va alla uppe tidigt, fixa sig och städa och plocka ihop i lägenheten. så vare bara att sätta på sig bikinin och bada så mycket som möjligt. sol och varmt vare också så jag tror nog alla har bränt sig. haha, men sen åt vi och åkte vidare till Mariestad där mamma växte upp och amanda bodde i nått år. de va sjukt fint där måste jag bara säga haha. ah men sen åkte vi vidare hemåt. stanna i örebro och där hämtade pappa matilda och vi andra åkte hem. sen när vi va i sandviken så köpte vi mat på donken sen släppte dom av mig hemma så åkte amanda och mamma till sjukhuset. har ingen aning om när dom kom hem men hemma är dom nu iallafall. haha.

ja de va min helg de, tog tyvärr inte mycket bilder men ska försöka komma ihåg att lägga in dom sen. vet inte vart kameran är just nu. aja, blev ganska mycke att läsa nu så ska inte skriva mer, haha puss!

arkivbild.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0