Tonight will be the night that i will fall for you

-
-
-
Hemma igen och är nå sjukt trött. började kvällen igår hos A och lyssna på gammal musik och tog de lite lungt, sen drog daniela och vi andra drog vidare till Stefan och efter ett tag där så drog resten men jag stannade kvar med några. tror klockan va runt 7 när vi gick därifrån hem till nån jag inte vet vem de är men satt där och pratade ett bra tag med Dennis. sen gick han och nån till jag inte vet vad han heter med mig när jag skulle till jennifer. så gick inte och la mig förns kvart över 8.
-
-
och idag vakna jag runt 12 imorse och gick ut och gick med daniela. sen tillbaka och sov tills vi tog bussen hem, och nu ska jag äta klart och sen duscha. skolan börjar ju imorgon och jag är inge taggad alls. men nu vet ni lite om vad som hände igår och idag, ska bli bättre på att blogga osv, men nu ska jag gå puss!


arkivbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0