Norrfly - CHECK


Hejsan,
umgicks med jonas och Bella igår tills 9 eller 10 trorja då jag tog bussen till storvik och väntade på att daniela och dom skulle hämta upp mig.
sen åkte vi vidare mot Norrfly. kom dit runt 1 trorja och åkte därifrån typ halv 3. kan itne fatta att vi kunde va där inne så länge seriöst. tog med mig kameran men lämnade kvar den i bilen för annars hade jag nog tappat den, så tog inga kort. men därinne kolla vi överallt och sen spela anden i glaset. fyfan va rädd alla va, men nu efteråt känns de inte som att de verkligen va så läskigt som man tyckte då, haha. höll på att köra på en räv påväg hem också..
men nu ska jag ta och duscha och fixa mig och sen ta 8 bussen till hofors igen. har varit där hela tiden enda sen jag kom hem, har bara varit hem och duschat och sen åkt tillbaka haha. men ni får ha de så bra, pusss!


googlebilder på norrfly.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0