It gets harder everyday

hejsan, har bloggat jättedåligt och tyvärr så kommer de inte bli bättre. fattar inte hur jag fortfarande kan ligga så mycket efter i skolan.. aja måste skriva nå idrottsgrejs och sen imon så har jag typ 2-3 lektioner och sen ska jag handla lite godis och så. ska ju åka till borlänge med klassen och så på torsdag och tar med kameran och försöker ta så mycket bilder som möjligt för bloggen är så himla tråkig men ah.. ursch känner mig så hemsk som väljer de framför begravningen men har gråtit varje dag i nästan 2 veckor och ja jag vet att jag kommer ångra mig men kommer inte klara av att sitta där i kyrkan med alla.. så de får bli såhär, nu vart dehär inlägget långt men vet inte när jag kommer blogga nästa gång, men ni får ha de så bra läsare! puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0