PRESENTATION!

första punkten vilket är en presentation.

jag heter Emma Westling och är 14 år, fyller 15 den 10 januari. mina föräldrar är skilda och bor på två helt olika ställen. jag bor hos min mamma i sandviken på stan och med pappa bor jag i varberg ute på landet, men jag har inte så bra kontakt med han, har inte träffat han på flera månader och inte varit hos han på nått år nu.. men anyway på fritiden är jag mest med kompisar och har precis börjat på innebandy igen. så nu får vi se hur länge jag kan spela iår eftersom jag har problem med mitt knä och har opererat de en gång men de vart inte bra. sen två dagar före julafton förra året åkte jag in till sjukhuset och opererade bort blindtarmen, så man kan säga att jag har otur! men annars så går jag på hedängskolan och pluggar nästan varje dag känns de som men ändå så visas inte de på betygen? haha. men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, jag är en väldigt glad person och visar aldrig när jag är ledsen.. och jag har ganska dålig humor och skrattar till allt. men annars så tar jag dagen som den kommer och gör de bästa av den. ja, de va lite om mig.


Kommentarer
Postat av: Emilianlovise

Excellent site!

2011-05-20 @ 12:53:53
URL: http://emilianlovise.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0