SÖNDAG.

godmorgon allihopa!
vaknade för ett tag sen nu haha.
men igår när jag kom hem orka jag inte sätta mig vid datorn,
så jag tänkte berätta lite kort om de nu :).
först tog jag bussen in till gävle, så mötte emma mig där.
så gick vi i stort sätt alla affärer haha.
köpte en tröja bara, haha.
men så bestämde vi oss för att gå på bio, remember me. 
så innan den börja så gick vi till donken och åt, medans vi vänta.
men sen gick vi dit, och jag båda älskar men hatar filmen!
den va bra men slutet hade kunnat va bättre, haha.
börja grina och som tur va så rinner inte min mascara haha.
men när vi kom ut så hade de såklart börjat regna jättemycket.
så först stog vi och vänta på hennes buss i 20min,
sen stog jag och vänta på min i 10min typ ;p.

men nu ska jag hoppa in i duschen och sen va med madde :).
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0