SUNSHINE !

go'morgon allihopa!

idag är jag skit trött och har jätte ont i ryggen ;o.
somna på soffan igår efter att jag kom hem, inte skönt alls!
aja har inte orkat skriva så mycket dom senaste dagarna..
men igår var jag och madde först till valbo, sen gick vi runt här på stan.
drog till jensas och åt pizza, har ätit skräpmat hela veckan? ursch måste ändra på de känner jag..
men iaf, sen åkte hon hem så mötte jag isabell så kolla vi på fotbollsmatch på jv.
 sen drog vi till grisen med massa folk typ osv osv osv..
slutade iaf med att jag isabell och bajen gick runt överallt haha.

idag ska jag städa mitt rum tänkte jag, men ska in i duschen först.
sen får vi se vad som händer, ni som har mitt nr, smsa ;).
pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0