I JUST WANT TO BE WITH YOU

idag eller igår kanske man säger nu (?!)
aja va på sommarkväll med lite people.
åkte hem med halv 12 bussen, satt och prata lite med daniela.
som ligger och sover nu haha, så söt.
kan inte sova och ska ändå upp vid 7-8 så de är bara onödigt nu.
haha men ska hjälpa amanda jobba lite idag, och lämna in min mobil för de va nå knas när jag skulle göra de.
men ska duscha nu iaf, och sen ska jag som sagt hjälpa amanda jobba, och sen försöka sova om jag kan :). (vilket jag nog kmr göra haha)
men skriver nog senare nån gång, pusss.




btw, nån som vet vart man kan köpa/beställa gröna linser när man har bruna ögon?



Kommentarer
Postat av: louise

www.fargadelinser.com ;)

2010-07-30 @ 13:25:31
URL: http://llouiisehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0