TILLBAKA PÅ RUTA ETT

har ont i huvudet så de bara skriker om de!! hatar tisdagar.. går i skolan till halv 4 och är inte hemma förns 4! är helt slut när jag kommer hem, och just nu orkar jag inte göra annat än att duscha och gå och lägga mig. är inte på humör för annat ens. så godnatt!


du vet hur de känns att bli sviken, men ändå så gör du exakt samma sak som du vet är fel! du vet men du bryr dig inte. jag låssas att jag inte bryr mig men om du bara visste alla gånger jag gråtit för att du skiter fullständigt i mig. jag vet att du aldrig kommer att ändra dig, så jag har slutat hoppas för längesen, I give up, have nothing left to say. it has gone too far.






Kommentarer
Postat av: B

<3

2010-12-19 @ 19:26:18
URL: http://bellaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0