I SURRENDER ALL

är jätte trött just nu, men tänkte berätta lite om dan ändå.

vakna i stugan vid 8 för de va nån som låg och skratta as mycket och massa andra prata högt. haha men fixade lite saker, åt och sen vänta på skjuss. kom hem, bytte om sen kom mormor så åkte vi och fixa busskort. köpte en ny piercing till naveln med, sen hem duscha och fixa mig sen drog jag vidare till söder med felicia för hon skulle också dit. satt inne på so:n med min gamla klass. haha saknar dom :(, sen åkte jag hem och kom nyss in efter att ha köpt en ny kula till tungpiercingen, skulle ha köpt en helt ny men de får bli nån annan dag.
haha, nu varte långt men ah.. ska kolla på film nu. 
bilder ifrån kvällen/natten kommer så fort jag får dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0