KISS N TELL

idag kom ju som sagt madde och hämta mig vid 12, så åkte vi ner på stan och åkte den där rosa snurrkarusellen 3ggr, så har blåmärken på insidan av lårena på båda siderna och svullen och blå på armbågen! och ja allt av karusellen. haha, men man satt inte fast riktigt så jag flög runt överallt och de gjorde skit ont men de va roligt iaf :). aja sen åkte vi hem till henne och bytte kläder och sen hem till mig. så köpte jag thi-mat, hur gott som helst! haha sen åkte vi och köpte glass på ica, och då vare t.o.m sol ute! :). men sen hem till mig igen och spela lite spel haha. sen fixa jag lite på mitt rum medans vi vänta på bussen men mamma skjussa hem madde ist. så när vi kom hem kom matilda och pappa efter ett tag. men han skulle iväg och träffa nån men kmr nog snart igen hoppas jag. men nu vart de mycket här haha :). men ska snart in i duschen..
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0