DO NEVER LEAVE ME!

shululul boys and girls!
kom hem nyss från.. discot asså, hann inte skriva när jag åkte, fick stressa jätte mycket. haha så hann inte sminka mig bra eller platta håret riktigt. men skit samma, de blev bra där borta ändå :). de va ganska lite där borta haha. men aja, åkte in dit med maja, så hämtade vi emma och åkte till andersberg. så lära vi sitta där ett tag och sen öppna dom. så kom alva, sara och några till, vet inte vad dom heter.. men iaf, vid 1 typ hämtade mamma oss, och jag va hyper/övertrött.. så jag sjöng i bilen och räkna lampor och ah. haha men så ville jag ha glass, så vi svängde in på donken så jag fick köpa en hehe :). som sagt så kom jag nyss hem! gick upp och bytte kläder hehe, myzzzzzz. så ska snart hoppa in i duschen eller ta ett skööönt bad , får se ;).
puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0