YEEY JAG LYCKAS MED ALLT !!!!

yey igår vare match ju , gick skit som resten av dagen .. först på matchen så sprang två tjejer in i mig samtidigt så jag ramla . så när jag skulle resa på mig kunde jag inte röra höger armen så hjälpte några mig av planen och sen börja jag tappa känseln i handen och armen svullna upp . sen så när jag kom hem ringde vi sjukhuset men fick ingen tid förns omtimmar aja sen åkte vi dit så tröck läkaren på armen och de gjorde as ont , så säger idioten åt mig att åka hem och ta värktabletter och röra på den mkt så kommer den va bra om 3-4 dagar ! de är bara de att jag tappar känseln i handen lite då och då och kan fortfarande inte röra den så mycket och den är blå på vissa ställen . så jag ska försöka hitta nått att hålla upp den med eller nått . men ah får se hur dehär slutar .. men nu ska jag äta nått och dunka ULRIK ! (: .
PUSSHEEEEJ .

/ EMMA .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0