I MUST BE SLEEPING .

förlåt alla om jag varit lite off idag .. men fick veta att min morfar dött , min riktiga morfar . visst jag kände han inte så bra , träffa han nån gång när jag var liten och så , sen har jag skickat brev och pratat med han i telefon .. men de är så svårt att inse , fick inte in de först men sen så ville jag bara lägga mig ner och gråta .. jag som sett fram emot att få träffa han , usch först kändes de som en självklarhet att jag skulle gå på begravningen men nu vet jag inte längre , de kmr va så jävla jobbigt . men kmr nog ångra mig annars . men de är ju ett tag dit så har tid att tänka . men varför han? jag hade så mkt jag ville fråga honom , men så lite tid . vid vissa tillfällen ville jag inte träffa han eftersom han aldrig hörde av sig och så men sen ville jag ge han en chans . men han gav aldrig mig nån . jag vill bara säga att även fast vi inte hade så bra kontakt så är du en del av mig och jag älskar dig för du va och förblir min morfar . men de blevi inte bättre än såhär .. men jag hoppas du har de bra där i himlen , du va nått speciellt ska du veta .

vila i frid morfar , you have the angels on your side now .


orka inte skriva så kopiera från bdbn . men en sak jag kom på nu var om han aldrig ville veta vem jag var nu när jag va äldre eller nått sånt ? men de är nått jag aldrig kmr få veta ..

/ EMMA .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0