FREDAGEN DEN 13 (yyyy'

idag gick allt bra på morgonen typ . kom till skolan hade först matte sen idrott . så på idrotten vart jag jätte yr och så , så gick och satte mig på sida .. sen börja jag skaka och allt bara snurra . as läskigt så la mig på golvet så höll ello upp mina fötter , sen tryckte hon i mig våffla , och jag hatar våffler så lära jag äta upp en hel jävel usch . så ah sen hjälpte dom mig till omklädnings rummet så hjälpte madde mig haha . men sen ring jag mamma så kom hon och hämta mig . så kom jag hem gick och la mig och kolla på tv och nu sitter jag här och ska snart lägga mig ígen . men ikväll ska jag nog bara titta på träningen . är fortfarande lite yr men de känns mkt bättre nu!
PUSSHEJ.

/ EMMA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0