äckel spruta !

igår tog jag sprutan , gjorde inge ont alls .. fast lära sitta i nå rum i en kvart innan jag fick gå, as drygt ;o . aja sen så åkte jag och mami och köpte glass :) . sen kunde jag inte somna igår , vet inte när jag somna .. frös gjorde jag också . aja sen idag när jag vaknade så mådde jag illa , frös och massa sånt .. sen när jag skulle gå upp några timmar senare så mådde jag jättedåligt .. sluta med att jag föll ihop på toaletten och spydde, så sprang in till köket och ringde mami så hon kom hem . sen så kom amanda hem och mami åkte till jobbet . hände massa mer men orkar inte skriva de här.. så nu ska jag kolla på en film eller nått och bara sova! hoppas jag mår bättre imån .
PUSSHEJ .

/ EMMA .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0