I DON'T LIKE THIS AT ALL .

idag är jag hemma från skolan , vart för mkt igår , hade ingen ork alls att gå .. men mår bättre idag och hoppas de förblir så .. vill verkligen inte att dehär ska fortsätta. men ah , va precis en vecka sen de hände sist , och de va ju när jag slog i huvudet i brädan , så trodde de berodde på de , men så sa läkarna på sjukhuset att de va en ångestatack, så fick med mig lungnadetabletter hem ifall de skulle hända igen.. men ah nu ska jag bara ta de lungt , ska kolla på film eller nått och sen duscha eller bada. sen ska jag ner på träning men bara kolla, för måste veta saker tills imån när vi ska till västerås. TAGGAD TILL TUSEN! aja ni får ta och smsa om de är nått !
PUSSSHEJ .

/ EMMA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0