HOME AGAIN!!!

heeejsan :) .
har inte skrivit sen i lördags , men nu ska jag berätta varför .
först på lördag kvällen hade jag jätte ont i magen men ville inte in till sjukhuset just då ..
så på söndagen åkte vi och handlade och jag mådde inge bra alls , så ringde vi sjukhuset i sandviken .. kom dit och fick ta några prover sen så sen spydde jag , så då skicka dom in oss till gävle . och där fick vi vänta i typ 3 timmar men sen kom de några och tog prover och kände på min mage .. också bestämde dom sig för att operera bort blindtarmen på mig. så de gjorde dom i måndags på 3 ställen skärde dom upp , sen så mådde jag piss efter de också hade jag inte ätit på hela söndagen och på måndagen åt jag en macka på kvällen .. men idag mår jag bättre så fick åka hem :) .
men är sjukt trött nu så ska nog kolla på tv snart trorja :) .
PUSSSSS .

/ EMMA .


Kommentarer
Postat av: Linus.M

oj :o <3

2009-12-22 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0