HHHHHHHHHHHELVETE.

skiiiiit dag . i skolan gick musik provet skit .. ah så kom jag hem kolla lite på tv och så .. sen skulle jag äta så blev de bråk här hemma och jag fick en ångestatck igen .. jag kunde inte andas , skakade , frös , va alldeles svimm färdig , fick ont överallt typ och så , så kom yvonne (hon är sjuksköterska) och vi gjorde massa men de hjälpte inte så då åkte vi in till sjukhuset. så där fick jag ligga med syrgas mask och och ta lungnande .. och igentligen ska man börja med 2g men jag fick 5 dirr så jag kmr sova som fan inatt . aja så nu har jag ont överallt efter allt så nu ska jag sova , så får se om de blir skolan imån ..
PUSSGODNATT .

/ EMMA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0