some people are so poor, all they have is money

-
-
-Hemma själv och har kollat på film en stund, skulle ju berätta vad vi gjort i Polen men vi har gjort så himla mycke dom här 5 dagarna så tänker faktiskt inte skriva de utan dom som vill kan läsa de på våran rese blogg eller vad jag ska kalla den http://www.hedangresan2012.storvik.se/ där har ni den.
men iallafall, kom hem igår och hade fått en liten väska eller vad man ska kalla de av amanda! snäll syster jag har va? och snart ska mamma komma hem med citron så jag kan göra lite citron vatten. har druckit de hela tiden i Polen. haha helt ointressant inlägg men nu ska jag kolla klart på filmen här, puss!

här har ni några bilder iallafall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0