"MÅNDAGSMYS" MED ISABELLBBY ;D.

Tjenare alla glada :).

idag va jag först i skolan , så jävla segt ;o . aja sen va jag m isabell , och vi "baka" pizza haha , nejdå vi hitta en i frysen hos henne , en sån man värmer på i mikron (: . sen ville vi kolla på " a cinderella story" . har ingen aning om jag stavar rätt men iaf , haha aja så hitta vi inte den såklart (y' , men vi hitta nå grejs på tv som va lite roligare haha ;p , aja sen när de va slut drog vi till prix och köpte lite godis och dricka . men jag lära dra hem nu och ah så sitter jag här :) . och jag har typ NO prov imån yeey , kommer inte kunna nått men ah ;p . också har jag SO, engelska och typ spanska -.- . fan va mycket igentligen ;o . aja också ska jag duscha med fan då va jag har mycket åh gö ;o . bäst och börja nu (:
PUSSSSHEJ

/ EMMA .
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0