Im alive

tagit en liten bloggpause som ni kanske märkt, börjat titta på sons of anarchy och är helt fast.. min lilla flykt från verkligheten. behöver inte oroa mig för allt jag måste ta hand om här utan kan tycka synd om dom i serien och tänka att mitt liv är så mycke enklare ävenfast de inte är de. men för stunden så kan jag slappna av och inte stressa så mycke över allt som kan hända och mer ta de lungt och hoppas att dom får sitt lyckliga slut någon gång.
-
men just nu så tänker jag på om jag ska fortsätta med en bloggpause eller om jag ska börja igen. jag vill ju blogga för att kunna gå tillbaka och läsa om allting, haha fast kom på att jag inte ens skriver om hälften av allt som händer. men ändå, de känns bra. fast de tar vi imorgon då jag antagligen är på bättre humör tänkte iallafall säga att jag lever men ska gå och lägga mig snart. fast först ska jag plocka iordning lite tvätt och lite sånt, men Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0