Så jävla grym!!

David Smith blev ständigt hånad för sina 292 kilo. Han varken kunde eller ville släpa sig utanför hemmet i Phoenix, Arizona.

– Jag tillbringade det mesta av min tid hemma genom att titta ut genom fönstret. Jag tittade på människor medan jag åt, sov och tittade på tv, säger han.
”Blev utskrattad”

Skaffa flickvän var inte att tänka på. Men det var då.

197 kilo lättare ser han nu fram emot att bli förälskad för första gången i sitt 32-åriga liv, skriver den brittiska tidningen The Mirror.

– Jag har gått från utskrattad till att tjejer ger mig flirtiga blickar, säger David.

Källa: http://www.aftonbladet.se/halsa/article5866613.ab
från dehär:
till dehär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0