I didn't change, you just never knew me

-
--
-Har tänkt blogga flera gånger nu på lovet men ångrat mig, har inget intressant att dela med mig av. men idag så fick vi hem pappar om vilket gymnasium man kommit in på. hade ju sökt till ett i falun i första hand och gävle i andra. så fick hem papper om att jag kommit in i gävle, men hittar inte webbsidan där falun skrivit ut vilka som kommit in så får vänta tills dom skickat ut papper då. för visst gör dom så? har verkligen ingen lust att gå i gävle längre, vill ju bort härifrån och falun är iallafall en bit iifrån.
men vi får se hur de blir med de, nu ska jag iallafall ta nått att äta och åka iväg till skolan för möte. pussss!

update: hitta sidan nu, OCH JAG KOM IN I FALUN MED! så nu är de bara att hålla i betygen och kanske höjja lite så jag inte får fler ign!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0