You ask, i'll answer

blir du nånsin kär? och är du bara med daniela och killar?
-
-
sv; haha, jag har väldigt svårt för att bli kär utan att ledsna på killen efter bara nån vecka.. tråkigt men sant. och självklart så umgås jag med tjejer också förutom daniela men har fler killkompisar som jag tycker om att umgås med så då gör jag de.
-
nu vet ni de, och förövrigt så är jag hemma idag. vakna med typ migrän så bestämde mig för att stanna hemma. men nu är de bättre. skulle ha slutat halv 4 idag så kommer missa rätt mycke känner jag. men de får jag fixa imorgon, nu ska jag lägga mig framför en film. puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du gillade väl jonte rätt länge ändå??

2011-09-26 @ 23:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0