hold my jacket and watch me do this!



nån mer än jag som alltid är så otroligt smart?
tänker alltid att saker jag behöver mest lägger jag på ställen som är lätta att hitta dom på. men glömmer alltid bort de.. aja så igår visste jag att jag skulle behöva hemmanyckel och tror ni jag hitta den igår eller? nej exakt, så vände upponer på typ hela väskan men fick tillslut ringa matilda så hon fick komma och öppna åt mig, tur att man har en så snäll syster huh? också nu när jag packa ur väskan så hade jag såklart lagt dom i ytterfacket, DUKTIGT! hhaha, alltså vem kollar inte i ytterfacket först?

aja, nu ska jag hoppa in i duschen fastna i en film innan så nu ska jag göra de, tänkte bara dela med mig av min smarthet till alla mina underbara läsare och hoppas att ni inte gör sammasak! pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0