People just falling in love



hejsan
, första dagen efter praoen gick ju inte sådär jättebra kan jag ju säga.. lära göra om ett matteprov och jag är verkligen kass på matte, men fick G iaf, ett väldigt väldigt svagt, men ett G är ett G haha! ah sen va vi några stycken som kolla på en film, såndär typisk pinsam svenskfilm. asså jag driver inte, man skämdes åt dom som va med i filmen, haha. aja, kom hem och tänkte att jag skulle göra klart lite saker men så märkte jag att jag glömt allt i skolan, bra jobbat Emma! så bestämde mig för att jag skulle ut och springa så de gjorde jag och har duschat och sånt. ska läsa på lite till kommun provet för de har jag hemma nu iaf, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0