A drop in the ocean

förlåt för den dåliga uppdateringen men hade tänkt byta till myshoowrom men har ingen aning om hur de funkar så de får vänta. har haft jättemycke skolarbeten som jag behövt gjort klart den här veckan så de är helt sjukt, men betygena sätts på måndag så de sista måste in imorgon.

aja vad har hänt sen sist? jo jag har klippt av mig allt hår, hade ju ner till rumpan innan men nu går de bara en bit neranför axlarna. känns jättekonstigt men så otroligt skönt. och sen igår så färga jag de själv, eller ja utväxten men ändå, tyckte de va bra av mig iallafall! så nu tänkte jag dra mig iväg och sola en sväng, måste ändå ta ut pengar till imorgon med, ska ju spela på lussen.... haha nej nu blev de mycke för er att läsa men så fort jag får tid får ni se bild på håret, har ingen just nu! pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0