I try to say some things that matters





Började dagen med att möta upp Regina och Alexander i kungsgården för att gå till Ad bildelar och prata med en killa där. alla i åttan ska hålla på och jobba med ett företag så de gjorde vi. va klar vid 9 typ och då lära vi börja skriva och lite så. sen gick vi och lyssnade på två som varit utbytesstudenter i usa (skitbra eftersom jag och Daniela ska åka och vara de där) sen sluta vi, så när jag gick till bussen så tappa jag mitt busskort nånstans påvägen.. så jävla typiskt! ååh dör. så då fick min kära mormor komma och hämta mig. så om nån har hittat en busskort med en ful simpsons gubbe på så kan ni ju höra av er!

mina otroligt snygga tatueringar jag fick av bellsi i måndags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0