i break down as you walk away



hejsan.
haha såg nu på inlägget innnan att de tydligen gick att ladda upp bilden, bra va?
men de va iaf den lilla ekorren som vi hitta i skogen :(.


men aja, kom hem från skolan nästan nyss.
är så trött så jag vet inte vad.. tänker sätta på en film och bara ta de lungt.
måste titta prao platser till på fredag om de går så blir de antagligen ica maxi haha.
men nu ska jag som sagt sätta på en film.
pusss.


funderar starkt på att färga håret svart igen, haha ;o.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 17:49:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0