BUTTERFLY, FLY AWAY!

go'morgon!

sov hos bästavän isabell inatt, kom nyss hem typ.
haha vi skulle ha gått och köpt godis och hyrt film igår, men drog till jensas och åt pizza ist haha..
men nu ska hoppa in i duschen en snabbis innan daniela kommer.
sen ska vi fixa oss och sen trorja vi skulle till sörtutt vet inte riktigt än..
men nu ska jag skynda mig lite här.
skriver nog mer sen ;).
pussssssss.


juste, alla klagar ju jämt på att jag inte har facebook, så fixa isabell de åt mig igår..
haha så nu vet ni de ;).


Kommentarer
Postat av: Ebba Lindholm

häääääääärligt emmma!! D::D:D<3

2010-07-01 @ 16:57:09
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/
Postat av: klara

gud vilken fin header du har ! :D

2010-07-01 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0