READY OR NOT .

hejsan :) .
nu äre såhär att jag inte har nå internet hemma och har inte haft de på 3 dagar trorja? ;o ..
sitter hemma hos en som heter marie som färgar håret på mamma hehe :).
men ah, igår kom pappa eller ja i morse haha han kom vid 4 ;).
haha och idag hade vi friluftsdag ;). 
tog bussen in till årsunda och där mötte maria, linnea och hanna mig :).
så skjusa linneas mamma oss till ip där vi skulle åka..
så åkte vi kanske 7ggr? sen gick vi och fika i nån stuga och satt där till 12 :p.
tog lite kort med men dom kmr när jag har internet hemma :).
ah så visste inte jag när bussen skulle komma så pappa fick hämta mig.
sen kom vi hem och sen sov jag lite så åkte jag hit med mamma :).
men kmr nog inte ha internet några dagar nu trorja så vi får se när jag uppdaterar nästa gång ;).
så nu får ni smsa ist :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0