EVERYBODY HURTS

nu vare länge sen igen.. men ah så äre :) .
vaknade vid halv 8 imorse.. somna om några ggr vet inte när jag gick upp sen ;p.
men aja sen kom mormor så hjälpte jag henne baka tekakor.
hehe jag är grym på de ;).
aja sen bada jag , fixa mig och så .
gick hem till isabell och va med henne , daniela och erika.
vi åkte till kng så hoppa jag och isabell av vid hennes farmor och dom andra på pizzan.
så va vi där ett tag sen åkte vi dit vi med .
efter att vi ätit skjussa danielas mamma mig och isabell till alexander.
dom andra åkte hem ;p .
ah så gick vi runt och prata om lite allt möjligt .
och kallt vare , fyfan va jag hatar vinter!
aja så kom jag hem för nån timme sen trorja.
ska snart upp och sova fryser sjukt mycket.
men ah , på torsdag ska jag iaf köpa hårfärg och ny brunkräm :).
hehe blev ett långt inlägg idag  :) .
men nu ska jag upp i min snart varma säng ;).
bjuder på en bild bara för att jag inte skrivit på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0