I WANNA RUN AWAY FROM LOVE



hejsan allihopa!

igår åkte jag till daniela efter att jag städat. spela sånt där kinect eller vad heter de? haha får kolla sen.. aja och vi boxades så min arm gör jätte ont idag ;o.. spela massa annat också, men speciellt de gjorde ont såhär dan efter. jag vann hela tiden nästan!! till och med på hockey ;). men idag så vakna vi inte förns vid 2, åkte in till valbo vid 5 när vi va klar. och kom hem för ett tag sen.. fanns inte sådär jätte mycket där nu kan jag säga, men hittade en tröja iaf. så nu ska jag kolla på vampyrer suger, haha, nej jag har inte sett den än..








avslutar inlägget med en bild på min andra älskling, pussss.

Kommentarer
Postat av: daniela

sv; du som är vacker älskling men ta bort bilden på mig! hahahahha

2010-12-28 @ 15:50:42
URL: http://danielamoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0