when the drugs dont work, you get high on life!



igår orkade jag inte skriva när jag kom hem, men de vart bara jag och madde som drog till bion, amanda fick migrän.. men vi kolla på "alice i underlandet". först börja den med reklam sen vart de helt svart där inne, man såg ingenting. haha men då vare nå knas men dom fixa de sen så efter en kvart börja den. men de va värt de för de va så jävla rolig och bra!

idag har de varit en ganska lung dag faktiskt, hade ingen so så fick sluta tidigare. men nu ska jag fixa mig och sen så ska väll madde komma snart..
puss.


Kommentarer
Postat av: Ebba Lindholm

den är as bra !:) i 3D iaf :D

2010-04-29 @ 22:38:16
URL: http://ebbalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0