TIDSFÖRDRIV

har nyss kommit ur duschen, men har tråkigt.. ska snart fixa mig och sen dra mig ner på stan för att kolla på lägenheten med mammi.


20 SAKER OM MIG.
1. Jag har lätt för att känna medkänsla.
2. jag har svårt för att bli kär.
3. Jag har hett temperament ;).
4. Jag har haft planer på att bli polis.
5. Jag undviker konflikter.
6. Jag drabbas ibland av panikångest.
7. Jag älskar att vara för mig själv ibland.
8. Jag har lätt för att gråta när jag ser något sorgligt/hemskt på tv.
9. Jag har lätt för att tycka synd om folk, även dom jag inte känner.
10. Jag är rädd när jag går upp i trappor, är rädd att någon ska ta tag i mina fötter.
11. Jag vågar inte sova/kolla på film med benen utanför täcket.
12. jag har en tvilling.
13. jag får lätt feber och har jämt ont i huvudet.
14. jag tycker christopher rahlenfeldt är grymt snygg.
15. jag plattar jämt mitt hår flera gånger om dan.
16. jag vill börja springa ute men vågar ínte (aaa'
17. jag lyssnar på musik hela tiden, även när jag sover.
18. jag älskar sommar.
19. jag hatar skogen utanför mig, den är läskig.
20. jag duschar varje morgon och kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0