JAG HAR BARA VILJAN ATT FINNAS KVAR.



förlåt för den dåliga updateringen, men har varken haft ork eller lust..
men ska bli ändrigar på de! :). men har inte gjort nått speciellt idag, har rensat rummet, fan va mycket skit de kan finnas haha. men ah, imån ska jag och madde nog åka in till valbo om de blir som vi tänkt också ska jag försöka få mamma att köpa hårfärg åt mig, får se om de ens kmr gå eftersom jag har lite svart i håret än.. men nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att jag inte halkar igensom för nån dag sen , fan va otur jag har haha. aja sen ska jag kolla på south park och soooova. juste måste fixa med mobilen med, ska lämna in den på lagning, den har fått nå fel haha.  
godnatt ♥

i'm brown again and i loove it!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0