INGE MER GODIS FÖR MIG INTE!!!

idag har de varit en sjuk och seg dag. orkar inte berätta om mer om de så ni får veta hur de gick hos tandläkaren.
första gången jag har ett hål i en tand, så var jätte nervös. men när jag kom dit så fick jag en bedövning, som smaka skit äckligt.. men sen skulle jag få nån såndär spruta och jag va livrädd och ont gjorde de också. (ja,även fast jag redan fått nån sorts bedöning) men iaf så skulle dom börja men de gjorde ändå ont, så lära ta spruta en gång till. som sagt, inge mer godis för mig för jag vill aldrig göra om dehär!! haha va bedövad ända ifrån under-ögat ner i haka. och halva tungan.. men de har släppt nu, fast åt mat nyss så har bitit sönder en bit av läppen utan att jag kännt de, bra va? så typiskt! aja nu börjar bedöningen försvinna så nu göre ont..

juste, idag kom de ett nytt paket som jag hämta ut på posten, vad kan de vara i de då? ;).
berättar senare vad de va i de måste fortsätta plocka ner saker från mitt rum i inför flytten.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0