VALBO (Y)

tjenare allihopa, ska bara berätta lite kort om igår.
först åkte jag isabell & marre till milno och dom åt, så kom de massa folk som vi va med senare. sen åkte vi typ runt på stan och så, låter inte så kul men de vare ;). aja sen drog typ dom mesta hem och efter en liten stund kom de några andra ;p, aja sen åkte vi hem till isabell asså, jag hon & marre. sen skulle marre ta bussen hem så stog vi där ute och vänta sen efter typ 10 min då skulle bussen ha kommit men då såg vi att sista bussen redan gått, HAHAH FAIL :'). aja sen skjussa min låssas pappa marre till rese, och sen åkte vi hem.

men idag ska jag in i duschen nu, sen in till valbo :), sen ska jag nog göra nått :) .  
PUSSSSHEJ (mp)

/ EMMA .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0