I USED TO BE SO STRONG .

dagen började med att jag skulle va med isabell , sen smsa hon att linus och alexander skulle komma om en timme , så börja jag fixa mig as snabbt , sen skulle vi åka dit och ah . fick sitta och vänta på bussen i typ en halvtimme sen kom vi fram dit och då lära vi gå as lång ;o . ah och dom cyklade såklart -.- . aja sen kom vi till alex och då kolla vi på film , sen skulle linus hem så då skjutsa hans pappa oss till bussen . sen när han åkte så såg vi att bussen inte gick förns om en timme ;o . men så skjutsa alex pappa oss till prix så kom vi på att min cykel stog där så vi cykla hem och nu sitter jag här ! så nu ska jag snart kolla lite på engelska läxan haha ;p .
KYSSSSSSSS

/ EMMA .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0