I STILL REMEMBER YOU ..

asså gud va kallt de är ute nu ;o . haha kom in för en liten stund sen .. först mötte jag carolina sen åkte vi hem till henne så åt hon och vi kolla lite på tv , sen åkte vi till prix och köpte lite godis sen hem till mig så åt jag . sen så kom jesper jesper och fredrik? . haha aja så åkte vi och mötte jonas och sen cykla vi hem till jesper . va där ett tag sen drog vi ut igen och så åkte jesper hem så då drog carolina med , och sen cykla jag jesper jonas och fredrik hem och nu sitter jag här :) . ska ta lite godis och sen upp och kolla på film för imån har vi match mot söderala trorja dom hette , haha aja ska samlas 9 och sen åkte dit vart de nu va ;p . haha jag har ingen koll alls ;') . 
GOOOODNATT ! :D

/ EMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0