MORFAR, GODNATT .

orkar inte berätta om dagen idag . eller ah idag hade vi SO prov som gick såååååå bra .. eller så inte . sen efter skolan va jag med isabell och vi har inte gjort så mkt .

aja tänkte faktis bara säga att snart är de nästan 4år sen min låssas morfar dog. de va några dagar före hans födelsedag så de fick vi fira utan honom . asså de känns som igår . men jag var så liten och tänkte aldrig på att du kunde lämna oss så fort . men de gjorde du, du va stark men cancer segrade . kommer ihåg när vi hälsa på och du bara låg där, du orkade ingenting bara låg där i sängen, jag ville bara att du skulle bli frisk .. önskar du bara kunde komma tillbaka och allt skulle bli som de en gång va.
men jag hoppas de finns en jävligt bra andleding till att ta dig ifrån oss . men jag hoppas vi ses snart , för jag saknar dig nå otroligt mkt . jag vill tro att du har de bra men jag vill bara att du kommer tillbaks . men du har de säkert bra .. du va den morfar jag aldrig fick . och hemma hos mormor och dig så hade ni en tågräls bakom huset och jag tyckte alltid de va kul att stå där och kolla när tåget kom , men jag vart rädd men kände mig ändå så trygg . jag visste att de inte kunde skada mig . "jag vet att de blir bra till slut även fast de bara ser mörkt ut."
jag älskar dig & kommer alltid göra de .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0