JUST SING YOUR PAIN AWAY .

hejsan .
har inte skrivit nu på ett tag haha . men i söndags orkade jag inte för då låg jag bara och kollade på film hela dan :). mysmys , aja idag va jag först i skolan . sen så åkte jag hem åt och så sen ner till jv hade innebandy möte . de gick bra tycker ja haha, aja sen kom jag hem och då gick jag och la mig sen stund , sen ut och träffade isabell en liten stund . sen in kolla lite på tv och sen satte mig här :). och nu ska jag snart upp och tvätta av mig sminket , bortsa tänder och sen lyssna på musik tills jag somnar like always :) . imån äre skola och sen träning . och jag har inte tränat sen jag gjorde illa mig sen har jag legat hemma en hel vecka så e as stel ;o .. aja kommer säkert gå bra ändå (: .

PUSSSSSSSSSSSEN .

/ EMMA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0